About us

Hakkımızda

Webhoca 2018 yılında Ahmet Akdel tarafından kuruldu. Amacımız Dijital Teknolojiler, İnternet Girişimleri, E-Ticaret, WordPress, Tasarım, SEO ve İçerik Pazarlama odaklı güncel gelişmeleri takip ve analiz ederek insanlığa faydalı ve nitelikli içerik üretmektir.

Webhoca.com

Webhoca.com Dijital Teknolojiler, İnternet Girişimleri, E-Ticaret, WordPress, Tasarım, SEO ve İçerik Pazarlama odaklı güncel içerik sitesidir. Bu alanda gelişmeleri takip ve analiz ederek istatistik ve kaynaklara dayalı nitelikli içerikler üretmeye gayret ediyoruz.

Biz kimiz?

Bir avuç hayallerinin peşinden koşan girişimcileriz.

NE YAPIYORUZ?

Dijital Teknolojiler, İnternet Girişimleri, E-Ticaret, WordPress, Tasarım, SEO ve İçerik Pazarlama  odaklı içerikler üretiyoruz. Bununla birlikte Webhoca çatısı altında Dijital Sözlük, ve Teknoloji Soru-Cevap platformu bulunmaktadır. Webhoca; Dijital Teknolojiler, İnternet Girişimleri, E-Ticaret, WordPress, Tasarım, SEO ve İçerik Pazarlama ile ilgili trendleri analiz, istatistik ve rapor şeklinde yayınlamasıyla farklılık göstermektedir.

Hedeflerimiz

Öncelikli hedefimiz insanlara faydalı olabilmek, dijital dünyada nitelikli içerik ihtiyacını karşılamaktır. Böylelikle dijitalleşen dünyada ülkemizin gelişmesine, büyümesine, bilim ve teknolojide istidhamın artmasına yardımcı olmak istiyoruz.

Vizyonumuz

Yayınladığımız içeriklerde verdiğimiz hizmetlerde her zaman tarafsız, açık ve şeffaf olacağız. Düzenli raporlarla neler yaptığımızı dürüst bir şekilde sizlerle paylaşacağız. Ziyaretçilerimize, müşterilerimize karşı saygılı ve anlayışlı olacağız.

Projelerimiz

Notdefteri 2015 yılında Ahmet Akdel tarafından kurulmuştur. 10 kişilik bir yazar kadrosu bulunmaktadır.
Vetrehberi.com 2016 yılında webhoca ajansı tarafından kurulmuş Veteriner Hekim ve Evcil Hayvan Platformudur. Webrehber.net 2019 yılında webhoca ajansı tarafından kurulmuş ücretsiz firma rehberi sitesidir.

Hakkımızda kısa bir yolculuk...

1999-2004

İlk windows 98 ile 1999’da başladı yolculuğumuz. Donanımı da formatı onda öğrendik. Web üzerinde deneme yanılma yapmaya 2000’li yılların başında frontpage ile başladık. 2001 yılında Mirc ile başlayan internet serüvenimiz 2002 yılında msn ile devam etti. 2003 yılında Zekirdek.com forumlarında içerik üretimine başladık. Facebook’un kurulduğu 2004 yılında itiraf.com’da bol bol itiraf yazıyorduk.

2005-2009

2005 yılında joomla’nın mambosu ile web tasarımına başladık. 2006 yılında adeforum.com kurduk. 2007 yılında gencveteriner.com, 2008 yılında tarihtoplulugu.com, rihannafunclub.com ve 2009 yılında uds-kpds.com siteleriyle 30.000 üzeri üye ile ciddi bir içerik ve kaynak ürettik. 2008 yılında mambo sürümünden beri kullandığımız Joomla’ya veda ederek WordPress’e geçtik.

2010-2012

Lise ve Üniversite dönemlerimiz bol bol chip, pcnet dergileri alıp cd arşivi yapmakla geçti. Bir taraftan aile, üniversite, eş dost çevresinde bilgisayar teknik servisliği yaparken diğer yandan öğrendiklerimizle html, css, photoshop, frontpage, dreamweaver, joomla, blogspot, smf, phpBB, vbulletin, wordpress ile web siteleri kurduk. Bilgisayar, bilişim, internet ve teknoloji sektörüne olan merakımız meslek haline gelmişti.
Geçen süre içinde sektörde bir yandan efsaneleşen donanımhaber, eksisozluk, pcnet, chip, r10.net, webrazzi.com, technopat, shifdelete.net, webtekno.com gibi popüler mecraları takip ederken diğer yandan ceviz.net, wardom.org, itiraf.com, darkhardware.com ve daha birçoklarının aramızdan ayrılışına şahit olduk.

2012-2015

Hayatımıza facebook, sosyal medyanın girmesi web 2.0’ın yaygınlaşması nedeniyle web tasarım ile birlikte wordpress, dijital pazarlama, seo, içerik, sosyal medya ve e-ticaret alanlarına yöneldik. 2012 yılında bilisimhaberi.com internet sitesini kurarak dijital teknoloji sektöründe binlerce içerikler ürettik. 2012 yılında ilan.com.tr ekibiyle çıktığımız startup yolculuğunu 2014’te noktaladık. 2015 yılında başladığımız iyifiyat.com e-ticaret sitesi projesindeki görevimizi 2018 yılı mayıs ayında tamamladık.

2015-2020

2015 yılında kurduğumuz notdefteri.net ve 2018 yılında kurduğumuz webhoca.com içerik platformlarıyla 2005 yılından bu yana bloglar, forumlar, farklı sitelerde devam eden içerik üretimi ve blog yazarlığını tek mecrada topladık. Aynı zamanda yine Webhoca markasıyla Türkiye genelinde ajans işlerine devam etmekteyiz. Dijital teknolojileri yakından takip ediyor sizler için hızla değişen sektöre uyum sağlamanız için çözümler üretiyoruz.